• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אפליקציית מנחה של ai

קישור לאפליקציה
נראה שמה שהם שעשו זה בעיקר אימון של ג'פטו לכיוון ספציפי ואז ניתוב של בקשות המשתמשים לאתר של openAI... עדיין לא ניסיתי אבל זה נראה במחיר די סביר (30 שקל לחודש) אם כי אני לא בטוח על מה בדיוק יש לשלם חוץ מזה שהם רוצים לעשות קופה על המשתמשים. כתוב שם בעמוד הבית שיש להם חמישה מיליון משתמשים אבל אין באמת דרך לוודא את זה עד כמה שאני מכיר. זה עובד גם בעברית, למי שמעוניין. אשמח אם מי שיקנה (אם מישהו יקנה) ישתף חוויות.
 
יותר בסגנון "מכיר את הטכנולוגיה ומגבלותיה, ואת סוג הגזלייטיניג המתמיד שיש סביבה".

אבל לא אני אעצור את תעשיית הסקאם...
+1.
האמת היא שגיפיטי נראה לי מתאים לדברים כאלו- LLMs טובים ביצירת סיפורים.
הבעיות שלי-
מתאר לעצמי שזה live service ולא אפליקציה שהיא locally hosted, בטח שולח http get לשרת גיפיטי ומקבל את הפלט שלו. מה שונה בין זה לבין לשחק עם גיפיטי רגיל וכמה חברים? זה פשוט wrapper נחמד? אם זה היה לפחות פלאגין של גיפיטי לשולחן וירטואלי כמו roll20, זה היה נחמד.
מניח שהכל תלוי במרקטינג של האפליקציה.
 
גם אם יש שימוש בג׳פטו ברקע (לא רואה בעיה בזה), אפשר לטעון שיש ערך אמיתי אם היוצרים אימנו את המודל היטב או אפילו הגדירו לו נקודת התחלה טובה, אם מניחים ש-prompt engineering זו מיומנות אמיתית במקום מילת באז.

מסכים לגבי הפוטנציאל הנוסף של פלאגין. זה בטוח יגיע במוקדם או במאוחר, אני דווקא מתלהב :)
 
כי לשנוא את הדבר המקובל זה מגניב.

ניסיתי, זה נחמד. המנחה הדיגיטלית מגיבה היטב ובהיגיון לפעולות הדמות, גם מתאימה את העולם לפלאף שאני ממציא במקום. התעוררתי על ספינה בלב ים, דיברתי עם הקפטן, הטלתי כישוף, ביקרתי בעיר נמל מפוקפקת ומצאתי עתק עתיק. ואז נגמרה המכסה החינמית :)

מה שכן, המנחה טיפה טובה מדי בתיאורים. פסקאות רבות של תיאורים ציוריים ובניית ציפיות על העתיד לבוא, בלי הרבה התקדמות עלילתית - השחקן צריך להוביל את זה. המנחה כן ממציאה דברים ואפשר לבנות עליהם, אבל התחושה היא שזה "ארגז חול טהור". כמו כן, נראה לי שכל תיאור פעולה שהייתי זורק היה מתקבל, וזה מנטרל את יסוד האתגר לצערי.

הפוטנציאל אדיר לדעתי, פשוט יש עוד דרך לעשות. זה לא תחלופה למשחק עם חברים אלא יותר יצור משל עצמו. אני חושב שבאמת נרגיש את זה כשמשחקי מחשב יעבירו את הניהול של דב"שים ל-LLMs.
 
אני באמת תוהה למה המחשבה היא שג'יפיטי יהיה בהכרח יותר גרוע מכל משחק מחשב סוג ג'.
מי אמר שהוא יהיה יותר גרוע ממשחק מחשב סוג ג'?
אני אמרתי שזאת טכנולוגיה שעיקר ההפצה שלה לציבור הרחב היא בטענות שווא שמתבססות על השאה עצמית של המשתמשים. למשל, שמדובר בטכנולוגיה שיודעת לתת תשובות נכונות (ולא מנגנון חיזוי טקסט על בסיס מאגר מידע שאיכותו לא ברורה), או לנהוג מכונית אוטונומית, או להנחות משחק.
האם הוא יכול לעשות משהו דומה לכל אחד מהדברים האלה, אם מצמצמים את העיניים ומשלימים בדימיון את הפערים? כן.

לפחות מנחה ה־AI לא דורס אנשים. גם זה משהו.
 
עריכה אחרונה:
מי אמר שהוא יהיה יותר גרוע ממשחק מחשב סוג ג'?
כי בתכלס זה מה שזה - משחק מחשב, פשוט עם עוד תוספת שמאוד נחשבת כרגע, זה לא יהיה שיא הטכנולוגיה ( כי וואלה, אף גירסת אלפא היא לא משהו טוב), אבל זו כנראה תהיה התחלה של שימוש נוסף בטכנולוגיה במשחקי מחשב.
 
אם נותנים מסגרת ל AI, כלומר מכתיבים לו את השלבים הכללים של הרפתקה / סיפור הוא יכול לעשות עבודה לא רעה בכלל לדעתי. זה מה שעושים ב Myth Maker
הרי רוב כותבי ההרפתקאות / ספרים עובדים לפי שלבים בעלילה, למשל עקרון הקתרזיס או המסע של הנער מהכפר לגדולות. יש נוסחאות שעובדות, ובמקרה הזה AI יכול להיות אחלה להשלים את הפערים, עם קצת אקראיות.
הבעיה תהיה ברגע שיוצאים מהמסגרת.

ואם נודה באמת, הרבה מההרפתקאות האהובות, הן לא באמת בעלות עלילה סופר-מורכבת או דברים מדהימים שרק גאון ספרותי יכול לכתוב... הבעיה מגיעה מכך שיש הרבה חלקים נעים ביחד. אם עדיין יש מנחה אנושי וה AI רק מכין את הקווים הכלליים של העלילה, לא רואה סיבה לכך שזה לא יכול לעבוד.
כמובן השאלה היא גם כמה השקעה כספית נדרשת וכמה אנשים מוכנים לשלם על זה.
 
חזרה
Top