• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עולם האפלה חדשות הכרוז Vampire: the Masquerade מהדורה רביעית!

בג'נקון השנה הוכרזה המהדורה הרביעית של Vampire: the Masquerade, לעולם האפלה הקלאסי. מדובר למעשה ב"מהדורה חדשה" תוך שנתיים, לאחר שמהדורת 20 השנה של ומפייר יצאה לא מזמן באמצעות קיקסטרטר. אבל בעוד מהדורה ה-20 שנה אספה את החוקים הקיימים באריזה חדשה, המהדורה החדשה תתבסס על העולם הקיים של ומפייר / עולם האפלה הקלאסי, אך תשפר את השיטה.
המהדורה החדשה צפויה לצאת בשנה הבאה (2016), עם מערכה חדשה.
ההכרזה: http://theonyxpath.com/vampire-the-masquerade-4th-edition-announced-at-gen-con/
בלוג ראשון על המהדורה החדשה: http://theonyxpath.com/gehenna-vampire-open-development/
 
שני תיקונים קלים
V20 יצא ב2011 והמהדורה החדשה תצא שנה הבאה אם לא מאוחר יותר כלומר לפחות חמש שנים בן המהדורות
היא גם לא יצאה דרך קיקסטארטר אלה דרך הזמנה מוקדמת מאתר החנות של הזאב הלבן (כשהם עוד מכרו מוצרים פיזיים ישירות ולא רק POD) או במהדורה מהודרת ומוגבלת יותר במסיבת השקה שהם ערכו בזמנו
 
עם כל הקיקסטרטרים שהם עושים לאחרונה, שכחתי ש V20 היה באמת לפני עונת הקיקסטרטרים.
בכל מקרה, כדאי גם שאציין שהמהדורה הרביעית של Vampire the Masquerade היא במקביל ל: http://pundak.co.il/forums/viewtopic.php?f=14&t=35344
מעניין יהיה לראות האם מבחינת המכאניקה המהדורה הרביעית של מסקרייד תהיה דומה לשנייה של רקוויאם - לדעתי אין סיבה שלא, לפחות הבסיס. השוני צריך להיות בפלאף ובסוג הכוחות/ערפדים.
 
חבל.

1. אין שום מידע מושך, רק הכרזה שזו מהדורה רביעית ל"ומפייר" ושזה המשך ל-The Masquerade אחרי אירוע הג'האנה. אין עקרונות יסוד לתכנון המכאניקה או לתכנון העולם. "מתאים לתקופה אבל קורץ לעבר, כמו מקס הזועם" זה לא בדיוק עקרון יסוד שחשוב לי לשמוע מהם. זה אמור להיות ה-Bread and Butter של כל אדפטציה.

2. מדובר בהמשך ל-The Masquerade והמשחק גם מוגדר לכל אורך הטקסט כ-VtM. מבחינת פלאפ של העולם, Requiem היה לטעמי הרבה יותר מוצלח. לתפיסתי VtM ממשיך איכשהו רק בגלל התחושה הנוסטלגית שלו על המעריצים המקוריים והעוינות שלהם ל"עולם האפלה החדש".
 
חזרה
Top