• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

וולברין

אני לא יודע הרבה על מה קרה, למה ואיך, אבל אני חושב שאני יכול להגיד בבטחון של 100% (פלוס-מינוס, כנראה פלוס) שהם יחזירו אותו איכשהו. וולברין הוא, אולי, הדמות הכי פופולרית שלהם. אין סיכוי שהם ייפטרו ממנו לתמיד.
 
אני לא עוקב אחריהם מספיק בשביל לומר לך את הקו עלילה הגדול, אבל קראתי קצת וקיבלתי מידע מחברים מה קרה שם. חפש בויקי או משהו, זה יהיה הרבה יותר מסודר ממה שאני זוכר.

ופרגי- הם יכולים, אבל זה מארוול, והם יודעים מה הם עושים. אם הם הרגו את וולברין, אני מבטיח לך שהם חשבו לפני זה על האם זה יתאים ואם הם יפסידו מזה שוולברין מת כסף. כרגע יש מלא וואנאבי-וולברין (ע"ע הכותר Wolverines) שבצורה מסוימת "ממשיכים את דרכו" בקומיקס וממלאים את מקומו. אז כן, לא נראה לי שהם יחזירו אותו.


עריכה: אבל אם זה לא ילך טוב, שזו אפשרות, הסיכוי שיחזירו את וולברין די גדול. האמת שהרוב מאמינים שוולברין יחזור, אני מהבודדים שמאמינים שמארוול לא נואשים.
 
אני לא אופתע אם זה חלק מהמאבק בין מארוול לסרטים - אני בטוח שנראה אותו בסרט אקסמן הקרוב, ללא שום קשר מה קרה בקומיקס.
ולרוב האנשים חשוב מה קורה בסרטים...
 
דווקא נראה לי שהפעם זה לא קשור למאבק בסרטים. זה פשוט לעשות רעש בקומיקס, כמו כשהרגו את פיטר פרקר, כשנוצרה סדרה שלמה של האלקים בצבעים שונים, או כמו הפעם שהסתבר שטוני סטארק בוגד כבר הרבה זמן בנוקמים.

מהלכים נגד הסרטים הם פחות "מזעזעים" מבחינה פנים סיפורית. את קו הקומיקס של ארבעת המופלאים פשוט הפסיקו להוציא, בלי להרוג את הדמויות או משהו. קוויקסילבר וסקרלט וויץ' פשוט הפסיקו למיטב ידיעתי להופיע בסיפורים של אקס-מן (רק כעבור זמן "התגלה" שהם לא הילדים של מגניטו).
 
חזרה
Top