אני לא מסכים, מכמה סיבות נפרדות:
1. "אם באנו לשחק מודרני, לא נראה לי שנבחר במו"ד" - מו"ד זה אופי מסוים של משחק, שבדרך כלל משוחק בפנטזיית ימי-ביניים אבל לא תמיד.
מרוצללים, תיקי דרזדן או סיון הן שיטות אחרות שנועדו להעביר פנטזיה מודרנית, אבל יש להן אופי שונה משל מו"ד. במרוצללים קרב הוא קטלני מאוד ואתה תעדיף לעשות הכל כדי לצמצם לחימה, למשל.
לא רואה סיבה שלא להשתמש במכאניקה של מו"ד גם עבור פנטזיה מודרנית או עתידנית, אם אופי המשחק הוא של זחילת מבוכים, ביזת חפצים והתפתחות לרמות עוצמה חדשות (בדיוק כמו שעשו ק20 מודרני או מהדורת סאגה של מלחמת הכוכבים).
2. הקובץ הזה די מגניב, עם כמה רעיונות מגניבים. הם אפילו לא חייבים להיות "מודרניים". כל מאפייני המקצוע החדשים של הכוהן מתפקדים גם עבור עולם מערכה של סטימפאנק (וממש לא חסרים כאלה) ומבחינת פלאפ כולם מגניבים (והם גם מזכירים רעיון שעלה לפני שנים בפורום הזה ממש:
http://pundak.co.il/forums/viewtopic.php?f=5&t=14387&start=60#p238927 ).
רוב הלחשים שקשורים למחשבים יכולים להפוך ללחשי סטימפאנק או טכנומאגיה בהבדל של מילה אחת - למשל Knowbot יכול מלחש שמאפשר לך להריץ תוכנה באופן טלפתי, להפוך ללחש שמאפשר לך לתפעל מערכת הגאים. זה נכון גם לגבי מאפייני המקצוע של האשף, שאפשר להתייחס אליהם כאל יכולת לשמור לחשים בתוך אבן חן גיאומנטית ובדרגה 14 היא אפילו מתרכזת בשבילך בלחש אחד.
הדברים היחידים שצריך להחליף בשביל מערכה שאין בה מחשבים:
- לחש האקינג מאגי
- לחש פאנטום דיגיטלי
- לחש קליטה מושלמת
- לחש העלמות ממצלמות
- לחש דלת אחורית למערכת
- מאפיין המקצוע שמאפשר למכשף להשתגר דרך קווי תקשורת